MENU

Стаття 30 Закону України про освіту

 

Статут закладу освіти

Статут КЗ "Печенізький ліцей ім. Г.Семирадського Печенізької районної ради Харківської області"

Ліцензії на провадження освітньої діяльності

 Ліцензія на провадження освітньої діяльності

Структура та органи управління закладу освіти

Структура та органи управління КЗ "Печенізький ліцей Печенізької районної ради Харківської області"

Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами

Кадровий склад КЗ "Печенізький ліцей ім. Г.Семирадського Печенізької ради Харківської області"

 

Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою

 

Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою

Освітня програма Комунального закладу "Печенізький ліцей ім. Г. Семирадського" І ступінь 1 клас

Освітня програма Комунального закладу "Печенізький ліцей ім. Г. Семирадського" ІІ ступінь 2-4 класи

Освітня програма Комунального закладу "Печенізький ліцей ім. Г. Семирадського" ІІ ступінь 5-9 класи

Освітня програма Комунального закладу "Печенізький ліцей ім. Г. Семирадського" ІІІ ступінь 10 клас

Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником

Розпорядження РДА від 23.05.2017 №101 "Про закріплення території обслуговування за навчальними закладами району"

Наказ закладу освіти про проведення обліку дітей і підлітків шкільного віку у 2018 р.

Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти

Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти

Фактична кількість осіб, які навчаються в закладі- 446 ( школа І ступеню- 204, ІІ ступеню- 216, ІІІ ступеню- 26)

Мова (мови) освітнього процесу

Українська

Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення)

Вакантні посади закладу освіти станом на 01.11.2018

Заміщення вакантних посад проводиться на безконкурсній основі на піставі заяви про прийом на роботу за умови наявності відповідної фахової освіти.

Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами)

Загальна площа всіх приміщень 5300 кв.м., кількість класних кімнат- 37, кількість комп'ютерів- 43, спортивні зали- 2, актова зала-1, їдальня-1 (120 посадочних місць)

Для реалізації навчально-виховного процесу в школі наявні 31 навчальних кабінетів, 2 спортивні зали, актова зала, їдальня, ресурсна кімната, спортивний майданчик, на якому знаходиться міні футбольне поле зі штучним покриттям та тренажерний комплекс.

З 31 навчальних приміщень 9  використовується для навчання учнів початкової школи, 22 – для навчання учнів 5-11 класів. У закладі наявні: 2 кабінети української мови та літератури;  2 кабінети зарубіжної літератури;  2 кабінети математики;  4 кабінети іноземної мови;  2 кабінети історії; 1 кабінет географії;

1 кабінет біології;  1 кабінет фізики; 1 кабінет хімії;  2 кабінети інформатики;  1 кабінет предмету Захисту Вітчизни;  1 кабінет предмету «Основи здоров’я»; 1 кабінет ГПД; 1 кабінет обслуговуючої праці

Кожен навчальний кабінет укомплектований партами, стільцями для кожного учня; столами і стільцями для обладнання кожного робочого місця педагогічного працівника в класних кімнатах; шафами, класними дошками для кожної класної кімнати.
Навчальний заклад має кабінет для педагогічних працівників (учительську), кабінет психолога, медичний пункт, кабінет директора, кабінет секретаря,  кабінет заступників директора, кабінет педагога-організатора, приміщення технічного персоналу, гардероб, роздягальня для учнів на уроках з фізичної культури.

У закладі працює два кабінети інформатики. У даних кабінетах встановлені навчальні комп’ютерні комплекси з ліцензованим програмним забезпеченням. Всі комп’ютери знаходяться в локальній мережі та підключені до мережі Internet.

Члени адміністрації використовують 4 комп’ютери які підключені до мережі Internet.

У школі працюють  точки доступу до мережі Інтернет через Wi-Fi технології

Бібліотечний фонд налічує- 43029 примірників книг, брошур, журналів. Підручників 25621. Бібліотека забезпечена ПК та під'єднанням до мережі інтернет

Наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання

Гуртожиток для категорії здобувачів освіти відсутній. Педагогічний та обслуговуючий персонал житлом не забезпечується.

Результати моніторингу якості освіти

Моніторінг якості освіти 2018 р.

Річний звіт про діяльність закладу освіти

Річний звіт про діяльність закладу освіти 2017/2018 н.р.

Правила прийому до закладу освіти

   Відповідно до статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту» зарахування дітей до першого класу початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів державної та комунальної форми власності (у тому числі ліцеїв, гімназій, колегіумів, коледжів, що містять у своїй структурі школу І ступеня) здійснюється на безконкурсній основі. Відтак, проведення тестувань, вступних випробувань, співбесід, інших заходів, що мають на меті встановлення відповідності рівня підготовки дитини до школи, не допускається.

Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:

  • заява на ім’я директора школи;
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • медична картка встановленого зразка.

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

В Комунальному закладі «Печенізький ліцей ім. Г. Семирадського» створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне). В закладі освіти створено 3 інклюзивних класи.

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально – виховного процесу.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.

Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти

Освітній процес у ліцеї здійснюється безкоштовно.

Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати

Графік факультативів 2018/2019 н.р. 

 

Забезпечення харчуванням

Гарячим безкоштовним харчуванням забезпечено 100% учнів початкових класів та дітей пільгових категорій. За рахунок батьківської плати харчується 222 учні.

Творчий потенціал

   

У конкурсі Учитель року брали участь у 2017/2018 навчальному році – 1 учитель (Гриценко О.В.).

   

Підвіз учнів та вчителів, гуртожиток

До школи здійснюється підвіз 51 учня із сіл Приморське, Кицівка, П"ятницьке. Підвіз здійснюється шкільним автобусом. Гуртожиток відсутній.

Фінансова звітність

 Кошторис станом на 2018 рік

Звіт про надходження та використання отриманих коштів

Звіт про кошти 2017/2018

 

 
 
 
 
 
 
 
 
Режим роботи КЗ "Печенізький ліцей ім. Г.Семирадського Печенізької районної ради Харківської області"
 
 
 
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА

- Закон України «Про інформацію»;

- Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

- Указ Президента України від 05 травня 2011 року № 547/2011 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації".

-Розпорядження № 387 від 01.09.2015 "Про затвердження Переліку відомостей, що становлять службову інформацію, і яким надається гриф обмеження доступу "Для службового користування". (зі змінами) Розпорядження № 98 від 31.03.2016.

-Розпорядження № 18 від 24.01.2017 "Про затвердженая Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в Харківській обласній державній адміністрації".

- Розпорядження №422 від 28.07.2011 року "Про затвердження Порядку складання, подання та розгляду запитів на інформацію, розпорядником якої є Харківська обласна державна адміністрація", (зі змінами), розпорядження № 19 від 25.01.2012 року, розпорядження № 501 від 09.12.2013

- Розпорядження № 584 від 24.10.2011 року ""Про встановлення розмірів плати за копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію Харківською обласною державною адміністрацією".

-Розпорядження № 136 від 20.03.2012 року "Про заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності обласної та районних державних адміністрацій".

- Розпорядження № 771 від 29.12.2011 року "Про затвердження Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, розпорядником якої є Харківська обласна державна адміністрація

-Розпорядження № 293 від 23.05.2012 року "Про Систему обліку публічної інформації, розпорядником якої є Харківська обласна державна адміністрація (зі змінами).

-Розпорядження № 131 від 15.04.2016 "Про затвердження Графіка передачі публічної інформації структурними підрозділами обласної державної адміністрації до управління забезпечення доступу до публічної інформації Харківської обласної державної адміністрації".
 
 
Протокол педагогічної ради від 12.02.2018 №12 "Про вибір та замовлення підручників для 5 класу"
 

 

 

 

Протокол засідання педагогічної ради від 23.04.2018 "Про вибір та замовлення підручників для 10 класу"

 

 

Протокол педагогічної ради від 15.05.2018 "Про замовлення та вибір підручників для 1 класу"

 

 

 

 

uCoz